Πώς Επιτυγχάνεται η Διατήρηση Καλών Σχέσεων Μεταξύ Ενοικιαστών και Ιδιοκτήτη;

Η σχέση μεταξύ ενοικιαστών και ιδιοκτήτη αναμένεται να είναι αμφίδρομη και να στηρίζεται στην ευγένεια και την καλή επικοινωνία. Ωστόσο, κάποιες περιπτώσεις ενοικιαστών θα είναι περισσότερο απαιτητικές από άλλες, και εσείς θα πρέπει να είστε έτοιμοι να τις αντιμετωπίσετε. Με ποιούς τρόπους επιτυγχάνω τη διατήρηση των καλών σχέσεων μεταξύ μας;  Για ποιο λόγο απαιτείται να διατηρήσω αυτή τη σχέση με τους ενοικιαστές μου σε όλες τις περιπτώσεις και γιατί είναι τόσο σημαντικό;

Σίγουρα θα σας έχει συμβεί στο παρελθόν να δεχτείτε μία υπηρεσία ή εξυπηρέτηση η οποία δεν ανταποκρίθηκε στις ανάγκες σας ή δεν έκανε αυτό που υπόσχονταν. Πιθανότατα θα έχει τύχει να συναναστραφείτε με ανθρώπους με τους οποίους δεν καταφέρατε να έχετε την καλή επικοινωνία που αναμένατε και με πολλούς να μην καταλήξατε σε συμφωνία. Σε κάποιες περιπτώσεις μίσθωσης δεν αποκλείεται να συναντήσετε ενοικιαστές που η επικοινωνία σας διά ζώσης θα έιναι διαφορετική απο εκείνη που γνωρίσατε τηλεφωνικά ή μέσω της διαδικτυακής σας συνομιλίας. Σίγουρα θα συναντήσετε και μισθωτές που θα εκφράσουν παράπονα για τις υπηρεσίες σας για ποικίλλους λόγους που ενδέχεται να είναι διακαιολογημένοι ή και αβάσιμοι. Τί αναμένεται να κάνω σε αυτές τις περιπτώσεις;

Το βασικότερο μέλημά σας είναι να εξασφαλίσετε με σιγουριά πως το διαμέρισμά σας διαθέτει όλες τις παροχές και τις ανέσεις που καλύπτει περιγραφικά στις πληροφορίες που έχετε μοιραστεί με τον ενοικιαστή σας. Κατόπιν, εάν ο ενοικιαστής θέλει να εκφράσει κάποιο παράπονο ή ανάγκη, θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με αμεσότητα και ευγένεια το αίτημά του, όποιο και αν είναι αυτό. Αναμένεται να είστε άμεσα διαθέσιμος και να περιμένετε να ακούσετε το συνομιλητή σας πρωτού δώσετε κάποια απάντηση. Ειδικότερα σε περιόδους μεγαλύτερης επισκεψιμότητας, δεν αποκλείεται να έχουν διαφύγει της προσοχής σας λεπτομέρειες που ενδεχομένως να φέρουν δυσαρέσκεια στον επισκέπτη. Εάν έχει προκύψει κάποια ανάγκη ή απορία στον μισθωτή σας, αναμένεται να είστε έτοιμοι να του παρέχετε την λύση και την απάντηση στον προβληματισμό του. Εάν παρόλα αυτά, το παράπονο που εκφράζει ο ενοικιαστής σας είναι αβάσιμο, θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε το αίτημά του και μετά καταλήξετε στο ότι έχετε τηρήσει τα συμφωνηθέντα και προαπαιτούμενα σε ό,τι αφορά το ακίνητο που έχετε διαθέσει προς μίσθωση. Το επόμενο πράγμα που πρέπει να προσέξετε είναι η διατήρηση της απόστασης και της ευγένειας στην αντιμετώπιση των αιτημάτων του μισθωτή σας. Πώς θα εξασφαλίσω αυτό το επίπεδο στην επικοινωνία μας;

Όλη η συνεννόηση με τον εν δυνάμει ενοικιαστή σας είναι καλό να γίνεται μέσω της πλατφόρμας επικοινωνίας. Με αυτόν τον τρόπο διατηρείτε την αμεσότητα στη συζήτηση, καθώς έχετε γρήγορα πρόσβαση απο το κινητό σας για να ανταποκριθείτε στο αίτημα του επισκέπτη. Ακόμη, βοηθάει στο να διατηρηθεί η απόσταση μεταξύ σας, τόσο όσο χρειάζεται ώστε να καλύψετε την ιδιωτικότητά του, αλλά και να επεξεργαστείτε το αίτημά του, αποφεύγοντας κάποια ενδεχομένως επιπόλαια απάντηση. Τέλος, διατηρώντας την επικοινωνία σε αυτό το επίπεδο, οι ειδικοί της πλατφόρμας μπορούν να επέμβουν στην περίπτωση που προκύψει καποιο μεγαλύτερο πρόβλημα με τον επισκέπτη.

Η διατήρηση της ευγένειας και της ψυχραιμίας στις δύσκολες περιπτώσεις ενοικιαστή εμπνέει επαγγελματισμό και εκ των πραγμάτων το κύρος και την αξιοπιστία του ιδιοκτήτη. Εξασφαλίζοντας μία καλή επικοινωνία με τους ενοικιαστές σας θα βοηθήσει στο να μειώσετε το κόστος των εργασιών, καθώς θα χτίσετε μία αμφίδρομη σχέση σεβασμού μεταξύ σας. Ταυτόχρονα, θα σας εξασφαλίσει περισσότερες επισκέψεις στο μέλλον, καθώς θα χτίσετε ένα επαγγελματικό προφίλ που θα εμπνέει εμπιστοσύνη στους επόμενους επισκέπτες σας. Ένας επικοινωνιακός χοστ που ακούει τα αιτήματα του ενοικιαστή του και προσφέρει άμεσα λύσεις στις ανάγκες του είναι απολύτως σίγουρο ότι θα επιλεγεί ξανά για μία επόμενη διαμονή. Οι πολλές καλές κριτικές λαμβάνονται περισσότερο υπ’ όψιν από μία κακή, αλλά αποφεύγοντας οτιδήποτε λιγότερο απο πέντε αστέρια, κατοχυρώνετε με σιγουριά τις μελλοντικές σας κρατήσεις, άρα και τη μέγιστη κερδοφορία σας σε ό,τι αφορά την ενοικίαση του ακινήτου σας.

More To Explore

Κερδίστε αξιοποιώντας το ακίνητο σας μαζί μας!

Επικοινωνία

Θα σας απαντήσει ένας
ειδικός μέσα σε 24 ώρες

Με την αποστολή των στοιχείων σας αποδέχεστε τους όρους και τις προϋποθέσεις.