Η επιτυχημένη μίσθωση ενός ακινήτου βασίζεται στην εποικοδομητική επικοινωνία με τον εν δυνάμει ενοικιαστή και κατ΄ επέκταση στο χτίσιμο της μεταξύ σας σχέσης. Η διαχείριση ακινήτων θεμελιώνεται με σχέσεις εμπιστοσύνης ανάμεσα στον ενοικιαστή και το μισθωτή, και είναι ο μόνος τρόπος για να εξασφαλίσετε την καλύτερη εξυπηρέτηση για το φιλοξενούμενό σας, κάθε φορά. Πώς θα καταφέρω να θεμελιώσω αποτελεσματική επικοινωνία με τους ενοικιαστές μου;
Όπως κάθε υπηρεσία, έτσι και η δική σας θα πρέπει να βασίζεται και να διαμορφώνεται με γνώμονα τις ανάγκες του εκάστοτε ενδιαφερόμενου επισκέπτη. Αφουγκραστείτε τις ανάγκες του φιλοξενούμενού σας και προσπαθήστε να εφοδιάσετε το διαμέρισμά σας με παροχές και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται επαρκώς στις προσδοκίες του. Επενδύστε στη διαφάνεια της επικοινωνίας σας, κάνοντας γνωστές τις πληροφορίες σχετικά με το κατάλυμά σας εξ’ αρχής. Διευκρινήστε το κόστος, τις υπηρεσίες, τις παροχές που προσφέρετε στο κατάλυμά σας, με σαφήνεια και λεπτομερή περιγραφή απο τη διαδικτυακή σας πλατφόρμα ενοικίασης. Ενημερώστε τον ενοικιαστή σας απο πριν εάν προγραμματίζετε κάποια εργασία συντήρησης ή βελτίωσης για το ακίνητο. Αποφύγετε με αυτόν τον τρόπο να δημιουργηθούν απορίες ή συγχύσεις σχετικά με το κατάλυμά σας και τις παροχές του.
Εάν ο επισκέπτης σας παρόλα αυτά έχει αιτήματα ή ανησυχίες πριν ή κατά τη διάρκεια της μίσθωσης του καταλύματός σας, ακούστε τον προσεκτικά. Προσπαθήστε να κατανοήσετε το αίτημά του και με ευγένεια και σεβασμό, δείξτε ειλικρινές ενδιαφέρον σε αυτό που έχει να σας πει. Απαντήστε με σαφήνεια στις ερωτήσεις του που μπορεί να έχει γύρω απο τον τρόπο προσέλευσης, τις χρεώσεις ή τις παροχές που προσφέρονται στο ακίνητό σας. Είναι σημαντικό οι πληροφορίες που δίνετε στους επισκέπτες σας να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και να μπορούν να διασταυρωθούν με τις περιγραφές της πλατφόρμας σας. Σιγουρευτείτε ότι τηρείτε το δικό σας μέρος της συμφωνίας και κερδίστε την εμπιστοσύνη του φιλοξενούμενού σας με την καλή σας διάθεση και ένα ζεστό χαμόγελο.
Ακόμα και αν προκύψει κάποια δυσκολία κατά τη μίσθωση του ακινήτου σας, ανταποκριθείτε στα αιτήματα των ενοικιαστών σας σε πραγματικό χρόνο και μην τους αφήσετε να περιμένουν. Αφουγκραστείτε το αίτημά τους με ευγένεια και προσπαθήστε να προχωρήσετε στην επίλυσή του όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Η άμεση ανταπόκρισή σας θα εκτιμηθεί από το φιλοξενούμενο και θα του δείξετε το ειλικρινές σας ενδιαφέρον. Εξασκηθείτε στο να είστε ευέλικτοι και αποτελεσματικοί στην επίλυση προβλημάτων, προσφέροντας άμεσα ρυθμίσεις όπου αυτό είναι εφικτό. Σαφώς, μπορεί και να έρθετε αντιμέτωποι με προβλήματα που ίσως να μην μπορεί να επιλυθούν. Ενδεχομένως να προκύψουν δυσκολίες και απρόοπτα που δεν έχετε αντιμετωπίσει ξανά. Τί θα κάνω σε μία δύσκολη περίπτωση ενοικιαστή; Αρχικά, μην χάσετε ποτέ την ψυχραιμία σας και το χαμόγελό σας κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με τον ενοικιαστή σας. Μην διστάσετε να ζητήσετε συγγνώμη για οποιαδήποτε δυσκολία προκύψει εκτός του προβλεπόμενου. Προσφέρετε εκπτώσεις, κουπόνια ή καλύτερες τιμές σε επόμενη κράτηση για να αποζημιώσετε τον ενοικιαστή σας. Διατηρήστε την ευγένειά σας και τον επαγγελματισμό σας σε κάθε περίπτωση.
Η επικοινωνία με τους φιλοξενούμενούς σας, ωστόσο, δεν χρειάζεται να υφίσταται μόνο όταν προκύπτει κάποιο θέμα για επίλυση. Δείξτε το ενδιαφέρον σας κατά τη διαμονή του στο κατάλυμά σας. Ρωτήστε τον επισκέπτη σας εάν είναι όλα εντάξει, εάν υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να χρειάζεται, δώστε του μερικά τιπς για πιο ευχάριστη διαμονή και περιήγηση στην περιοχή. Μπορεί να του δώσετε μία διευκρίνηση που ο ίδιος δεν είχε το θάρρος να ζητήσει. Φυσικά, μπορείτε να προσαρμόσετε τη συχνότητα της επικοινωνίας σας ανάλογα με τον εκάστοτε ενοικιαστή.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, η κάθε μορφή επικοινωνίας σας με τον επισκέπτη σας θα πρέπει να γίνεται σε επαγγελματικό επίπεδο, με αλληλοσεβασμό και κατανόηση. Κερδίστε την εμπιστοσύνη του φιλοξενούμενού σας και επιτρέψτε του να θέλει να σας επισκεφτεί ξανά. Η αποτελεσματική επικοινωνία με τους επισκέπτες σας είναι το κλειδί για να ξεχωρίσετε!