Η καλοκαιρινή σεζόν στην Ελλάδα είναι μία από τις πιο κερδοφόρες περιόδους για την ενοικίαση των ακίνητων, ειδικά σε νησιωτικούς προορισμούς. Με τη σωστή στρατηγική μπορείτε να διασφαλίσετε την συνεχή ενοικίαση του ακινήτου σας, αποφεύγοντας μεγάλα διαστήματα κενών και δημιουργώντας σταθερές σχέσης με τους φιλοξενούμενους σας.
Ένα πολύ σημαντικό βήμα είναι η κατάλληλη διαφήμιση και προώθηση. Αναρτώντας το ακίνητο σας στην πλατφόρμα μας μπορείτε να προσελκύσετε πολλούς χρήστες, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες κρατήσεων. Με την βοήθεια μας το ακίνητο σας θα έχει μια πλήρη καταχώρηση με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες αλλά και ελκυστικές φωτογραφίες. Εκμεταλλευόμενοι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορείτε να ενθαρρύνετε τους φιλοξενούμενους να μοιραστούν την εμπειρία τους στο κατάλυμα σας και φυσικά να αφήσουν κριτικές. Μέσα από τους διαδικτυακούς αλγόριθμους αναζήτησης και αναρτώντας παράλληλα επαγγελματικές φωτογραφίες του ακινήτου σας, μπορείτε να κάνετε τη διαφορά στην απόφαση του φιλοξενούμενου. Συστήνουμε να παρουσιάσετε τα καλύτερα χαρακτηριστικά του ακινήτου σας, όπως η θέα, οι προσφερόμενες ανέσεις και οι εξωτερικοί χώροι.
Το επόμενο βήμα που μπορείτε να ακολουθήσετε είναι η τιμολογιακή στρατηγική. Οι τιμές σας θα πρέπει να είναι ευέλικτες αναλογικά με τη ζήτηση. Είναι αρκετά ωφέλιμη η αύξηση των τιμών σε περιόδους αιχμής για την άμεση μεγιστοποίηση των εσόδων σας. Αντίστοιχα ιδανική είναι η προσφορά εκπτώσεων για μεγαλύτερες διαμονές ή για κρατήσεις της «τελευταίας στιγμής». Μέσω ειδικών προσφορών επιτυγχάνεται ευκολότερα η προσέγγιση περισσότερων πελατών. Μπορείτε για παράδειγμα να προσφέρετε μια δωρεάν νύχτα διαμονής για μια επταήμερη ενοικίαση.
Ακολουθώντας τις επιτυχημένες τεχνικές, οφείλουμε να τονίσουμε το πόσο σημαντική είναι η άψογη εξυπηρέτηση πελατών. Για κάθε νέο επισκέπτη χρειάζεται να παρέχετε ένα θερμό καλωσόρισμα προσφέροντας κάποιου είδους κέρασμα και ενημερωτικές πληροφορίες για την περιοχή του καταλύματος μέσω χαρτών καθώς και προτάσεις για δραστηριότητες. Επικοινωνώντας άμεσα και με επαγγελματισμό στις ερωτήσεις των φιλοξενούμενων σας, δείχνετε ότι είστε διαθέσιμοι και πρόθυμοι για βοήθεια αυξάνοντας έτσι την ικανοποίηση τους. Πολύ σημαντικός παράγοντας είναι και αυτός της καθαριότητας. Διασφαλίστε την άριστη κατάσταση και ελέγξτε την καθαριότητα του ακινήτου πριν από την άφιξη του κάθε φιλοξενούμενου. Η καθαριότητα είναι ένας από τους πιο βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την εμπειρία των πελατών.
Επόμενος σημαντικός παράγοντας είναι η δημιουργία σχέσεων με τους φιλοξενούμενους σας. Προτείνουμε να επιδιώξετε να γνωρίσετε τους επισκέπτες σας και να κατανοήσετε τις ανάγκες τους. Αυτό θα δημιουργήσει σίγουρα μία θετική εμπειρία που θα τους κάνει να θέλουν να επιστρέψουν. Για τους πελάτες που έχουν επισκεφτεί ξανά το ακίνητο σας, μπορείτε να δημιουργήσετε προσφορές ή ειδικές παροχές, ενθαρρύνοντας τους έτσι να την επανάληψη των κρατήσεων και χτίζοντας μακροχρόνιες σχέσεις.
Για κάθε ενοικιαστή η πρώτη και η τελευταία εικόνα του καταλύματος του είναι οι κριτικές των επισκεπτών. Είναι πολύ σημαντικό να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να αφήνουν κριτικές στις πλατφόρμες ενοικίασης καθώς οι καλές κριτικές μπορούν πολύ εύκολα να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Είναι επίσης πολύ χρήσιμο να αναλύετε τα σχόλια και τις κριτικές των φιλοξενούμενων σας για τη διαρκή βελτιστοποίηση και ανανέωση των υπηρεσιών σας με βάση τις νέες ανάγκες. Με τις κατάλληλες αλλαγές διασφαλίζετε ότι οι μελλοντικοί επισκέπτες θα έχουν ακόμα καλύτερη εμπειρία από την ήδη υπάρχουσα.
Με τις κατάλληλες τεχνικές θα είναι πολύ εύκολο το να «γεμίσετε» το πρόγραμμα ενοικιάσεων για την καλοκαιρινή περίοδο. Για την καλύτερη διαχείριση των παραπάνω συμβουλών η ομάδα της MCVManagement μπορεί να σας παρέχει την κατάλληλη διαφήμιση αλλά και στήριξη για την επίτευξη των τεχνικών αυτών ώστε το ακίνητο σας να είναι η νούμερο 1 επιλογή για τους καλοκαιρινούς ταξιδιώτες.